مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:062017-09-26فرهنگي

نمایش دو فیلم مستند فصل هرس و A157 در جشنواره کمبریج انگلستان


دو فیلم مستند فصل هرس و A157 از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین المللی فیلم کمبریج انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، دو فیلم مستند فصل هرس و A157 از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین المللی فیلم کمبریج انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

فیلم های مستند فصل هرس به کارگردانی لقمان خالدی و A157 به کارگردانی بهروز نورانی پور از تولیدات مرکز مستند سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری، در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کمبریج انگلستان به نمایش درخواهند آمد.

مستند A157 در روزهای 29 و 30 مهرماه و مستند فصل هرس در روزهای 2 و 4 آبان ماه و برای کسب جایزه بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران، در این جشنواره اکران خواهند شد.

مستند A157 تاکنون جوایز بسیاری را در داخل کشور از جمله جشنواره فیلم فجر، مقاومت، سینما حقیقت و … کسب نموده و جایزه اصلی جشنواره بین المللی فیلم Zeichen der Nach آلمان ، جایزه فیلم منتخب از نگاه تماشاگران جشنواره Chambéry فرانسه، جایزه بهترین مستند جشنواره واچ داکز لهستان و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم سینیه دو نویی فرانسه را نیز از آن خود کرده است.

مستند فصل هرس نیز تاکنون عناوینی چون نشان فیروزه بهترین مستند بلند و بهترین کارگردانی مستند بلند و بهترین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دو فیلم مستند فصل هرس و A157 در جشنواره کمبریج انگلستان

نمایش دو فیلم مستند فصل هرس و A157 در جشنواره کمبریج انگلستان