مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 12:052017-09-26اقتصادي

استاندار:اشتغال زایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارد


استاندار هرمزگان اقتصاد را مسئله اصلی دولت و کشور دانست و عنوان کرد: در فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارند و باید از نیروهای این استان در چنین فعالیت هایی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی در نشست با فعالان اقتصادی حوزه صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه تلاش خواهیم شرایط فعالیت های اقتصادی در مسیر بهبودی قرار گیرد، عنوان کرد: مدیران استان باید بخش خصوصی را محور بدانند و شرایط را برای فعالیت های بخش خصوصی سهل کنند.

وی ادامه داد: امروز منابع و بودجه دولتی محدود است و باید تلاش کنیم با تشویق بخش خصوصی، این بخش را برای مشارکت گسترده در فعالیت های اقتصادی ترغیب کنیم.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش رییس جمهوری برای پاسخگویی به مطالبات مردم که بخش عمده آن در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و ایجاد اشتغال است، بنده تلاش بیشتری را در این راستا در استان خواهم داشت و شخصاً امور را به طورجدی در حوزه اقتصادی مدیریت و نظارت خواهم کرد و انرژی و وقت بیشتری را به این بخش اختصاص خواهم داد.

همتی با تأکید بر اینکه باید با اولویت بندی روی مسائل فعالان اقتصادی تمرکز کنیم، تصریح کرد: فعالان این عرصه ضمن مطرح کردن مسائل و مشکلات، راهکار رفع مشکلات هم پیشنهاد دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار:اشتغال زایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارد

استاندار:اشتغال زایی مردم هرمزگان در اولویت قرار دارد