مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 11:062017-09-26بين الملل

نیمی از مردم انگلیس موافق همه پرسی برگزیت دوم هستند


نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد، بعد از عدم پیشرفت در مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیمی از مردم این کشور با برگزاری همه پرسی جدایی دوم موافق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد نیمی از مردم بریتانیا از برگزاری همه پرسی دوم جدایی از اتحادیه اروپا حمایت می کنند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی پولیتیکو و موسسه تحقیقاتی گرین برگ کویین لن رزنر، تنها 46 درصد از مردم بریتانیا به نتیجه مذاکرات برگزیت امیدوارند.

با عدم حصول پیشرفت در مذاکرات برگزیت طی ماه های گذشته، 51 درصد از مردم بریتانیا حاضرند بار دیگر در همه پرسی جدایی شرکت کنند.

لندن به بروکسل پیشنهاد پرداخت 50 میلیارد پوند در زمان گذار، با آغاز خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را داده است که 60 درصد مردم بریتانیا مخالف پرداخت آن هستند.

مردم بریتانیا (انگلیس، ولز، اسکاتلند، ایرلندشمالی) در سال 2016 رای به خروج از اتحادیه اروپا دادند اما مذاکرات خروج ماه مارس 2017 کلید خورد که تا کنون با پیشرفتی مواجه نبوده است.

لندن و بروکسل دو سال یعنی تا مارس 2019 فرصت دارند تا مذاکرات جدایی را به نتیجه برسانند اما همچنان بر سر مسایل اساسی از جمله حقوق شهروندانشان و روابط تجاری و اقتصادی اختلاف نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم انگلیس موافق همه پرسی برگزیت دوم هستند

نیمی از مردم انگلیس موافق همه پرسی برگزیت دوم هستند