مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 10:552017-09-26فرهنگي

بهروز رضوی رمان گلابدره ای را در رادیو بازخوانی کرد


روز دوشنبه (سوم مهر ماه) در استودیو 23 معاونت صدا با تهیه کنندگی رضا قربانی و صدای بهروز رضوی به مدت 140 دقیقه خوانده شد و از مرحله ضبط گذشت.

- تنظیم رادیویی رمان دال ـ اثر مرحوم سید محمود گلابدره ای ـ روز دوشنبه (سوم مهر ماه) در استودیو 23 معاونت صدا با تهیه کنندگی رضا قربانی و صدای بهروز رضوی به مدت 140 دقیقه خوانده شد و از مرحله ضبط گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اثر پس از طی مراحل فنی، در هفت شب پی در پی، هر شب 20 دقیقه، به زودی از برنامه کتاب شب رادیو تهران پخش خواهد شد.

محمد باقر رضایی ـ کارشناس و تنظیم کننده این اثر برای رادیو ـ گفت: موضوع رمان "دال" در واقع زندگی روشنفکران و مهاجران ایرانی در کشور سوئد است و ماجراهای آن به شدت واقعی است، زیرا نویسنده خود چند سال در آن کشور، مسایل مطرح شده در این رمان را لمس کرده و می توان گفت درصد بالایی از وقایع آن، همان ماجراها، آوارگی ها، تنش ها و ناکامی هایی است که بر سر خود نویسنده آوار شده بود.

بر این اساس، این را هم می توان گفت که دال (به معنی عقاب) یکی از بهترین و در عین حال واقعی ترین اثر محمود گلابدره ای است که برای شناخت خود نویسنده و بخش هایی از ویژگی های زندگی مهاجران و روشنفکران، می توان آن را به عنوان یک رمان مستند در نظر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروز رضوی رمان گلابدره ای را در رادیو بازخوانی کرد

بهروز رضوی رمان گلابدره ای را در رادیو بازخوانی کرد