موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 10:552017-09-26سياسي

با مثبت اندیشی، چگونه به زندگی ایده آل برسیم؟


" درست مانند یک طراح داخلی که وضعیت داخلی ساختمان را طراحی و سازماندهی می کند نگرش شما نیز عملکردی مشابه دارد و به طراحی و سازماندهی ذهنتان می پردازد و آن را منعطف می کند.

اهمیت نگرش در چیست؟ نگرش شما شامل درک شما از موفقیت (یا شکست) است و تاثیر بزرگی بر ادامه مسیرتان در زندگی و کار دارد، مهم ترین مساله ای که باید بدانید این است که انتخابِ نوعِ نگرشتان با خودتان است.

در این مقاله راه هایی را خواهید دید که با استفاده از آنها، می توانید نگرش خود را تغییر بدهید و با مثبت اندیشی و موفقیت به یک زندگی ایده آل برسید.

مربی درونی خود را پیدا کنید افکاری که شما درباره خودتان، توانایی هایتان، دستاوردهای مالی تان (یا شکست های مالی تان) دارید و همچنین تصوری که در ذهن تان نسبت به توانایی تان برای رسیدن به موفقیت دارید، در نهایت در زندگی تان عملی خواهند شد.

اعمال از افکار سرچشمه می گیرد.

برای موفق بودن، افکارتان را با فکر و درایت انتخاب کنید.

اگر احساس می کنید نیاز به تغییر الگوی منفیِ تفکر دارید، می توانید این تمرین را انجام بدهید: یک مربی داخلی برای خودتان تصور کنید که افکار ترس آور و ناامیدکننده شما را با افکاری که از قدرت درونی تان سرچشمه می گیرد، عوض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مثبت اندیشی، چگونه به زندگی ایده آل برسیم؟

با مثبت اندیشی، چگونه به زندگی ایده آل برسیم؟