مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 09:512017-09-26بين الملل

ایوانکا ترامپ هم از ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی استفاده می کند


استفاده از ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی مربوط به کاخ سفید محدود به جرد کوشنر داماد ترامپ نیست و همسر وی ایوانکا ترامپ نیز این تخلف را انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات ، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با نقض قوانین ایالات متحده از آدرس پست الکترونیک شخصی خود برای انجام امور دولتی بهره گرفته است.

در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال گذشته، یکی از اتهامات وارده به هیلاری کلینتون استفاده از ایمیل شخصی در جریان تصدی پست وزارت خارجه آمریکا بود و ظاهرا این نوع تخلفات محدود به یکی از دو حزب آمریکا نیست و همه سیاستمداران این کشور این رویه غیرقانونی را ادامه می دهند.

البته تعداد تخلفات ایوانکا ترامپ بسیار کمتر از همسرش جرد کوشنر بوده ، ولی بررسی ها نشان می دهد حداقل 4 مشاور امنیت ملی دیگر دولت ترامپ هم این تخلف را انجام داده اند.

هنوز مشخص نیست آیا این تخلف مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام/آ http://fna.

ir/a1ez8g نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ هم از ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی استفاده می کند

ایوانکا ترامپ هم از ایمیل شخصی برای انجام امور دولتی استفاده می کند