مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 02:102017-09-25فرهنگي

دوربین بازیگر را قضاوت می کند؛ آن هم بدون وکیل!


بروز ارجمند با تاکید بر اهمیت قصه در سریال های تلویزیونی گفت: زمانی که در کار طنز و جدی تلویزیونی قصه وجود نداشته باشد، همه ما شکست می خوریم.

- بازیگر سریال سر دلبران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت صداوسیما بیان کرد: من در یک بازه زمانی از بازی در سریال ها و همکاری با سازمان صدا وسیما لذت بردم.

برای مثال زمانی که آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه بود و به جوانان اهمیت داده می شد و همچنین زمانی که آقای فرجی مدیر فیلم و سریال شبکه یک بود به بسیاری از بازیگران کمک ویژه کردند و حتی روی بعضی بازیگران حساسیت داشتند که چه کارهایی را بازی کنند و چه کارهایی را نپذیرند.

آقای فرجی چند بار هم به من تذکر جدی و درست دادند.

او افزود: زمانی که آقای پور محمدی دوباره به شبکه سه آمد، پدرم تازه به بیمارستان رفته بود و اوج روزهای بد من بود اما از حضور او خوشحال شدم.

ارجمند با اشاره به علت موفقیت سریال صاحبدلان اظهار کرد: صاحبدلان سریال موفقی بود به دلیل اینکه فیلمنامه آن زمانی که می خواستیم تصویربرداری را شروع کنیم کامل بود.

در مدتی که سریال مناسبتی بازی می کردم، صاحبدلان تنها سریال مناسبتی با فیلمنامه کامل بود؛ البته 20 قسمت از فیلمنامه پشت کنکوری ها هم نوشته شده بود اما بقیه سریال هایی که تجربه کردم فیلمنامه کاملی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربین بازیگر را قضاوت می کند؛ آن هم بدون وکیل!

دوربین بازیگر را قضاوت می کند؛ آن هم بدون وکیل!