مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 00:102017-09-25سياسي

برخورد جدی با پزشکان متخلف/طرح تحول به کلاف سردرگمی تبدیل شده است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اهتمام ویژه برای برخورد با پزشکان متخلف آن هم با تشکیل کمیته اخلاق حرفه ای سخن گفت و تاکید کرد که اگر پزشکی تجویز پزشک دیگر را قبول نداشته باشد نه تنها اخلاق پزشکی را رعایت نکرده که قطعا با برخورد جدی مواجه می شود.

- نوبخت که تجربه اجرای طرح تحول را 25 سال پیش در دولت آیت الله هاشمی آن هم به صورت محدود داشته است، از تمامی نقاط مثبت و منفی اجرای این طرح در چهار سال گذشته اطلاع دارد.

وی با انتقاد از کسری هزاران میلیارد تومانی ناشی از اجرای طرح تحول سلامت، تجمیع منابع و پایدار کردن آن را راهکاری برای خروج این طرح از مشکلات پیش رو دانست و گفت که ما به مشکلات شرکت های تولید کننده و واردکننده تجهیزات پزشکی، پزشکان و پرستان واقف هستیم اما آن ها هم بدانند جمع کردن این حجم از مشکلات یک شبه و یک روزه شدنی نیست.

نوبخت که سابقه طبابتش به بیش از 35 سال می رسد، گفت که براساس آمارها از هر سه تا چهار نفر جمعیت ایران یک نفر دچار افزایش فشار خون است که مبتلایان به فشار خون و دیابت در معرض سکته قلبی و مغزی، از کار افتادن کلیه و به دنبال آن نیازمند دیالیز و پیوند عضو هستند پس باید فکری برای تامین سلامت مردم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با پزشکان متخلف/طرح تحول به کلاف سردرگمی تبدیل شده است

برخورد جدی با پزشکان متخلف/طرح تحول به کلاف سردرگمی تبدیل شده است