مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 22:402017-09-25حوادث

جاده سرچم - اردبیل مسدود شد


واژگونی یک دستگاه کامیون در محور اردبیل – سرچم چندین ساعت این مسیر پرتردد را دچار محدودیت ترافیکی کرد.

رییس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز و به دنبال واژگونی یک دستگاه کامیون که از اردبیل به سمت زنجان در حال حرکت بود سبب شد تا این محور مواصلاتی اصلی استان اردبیل به مرکز کشور در محدوده تونل 11 مسدود شود و در حال حاضر تردد در این محور یک طرفه انجام می شود.

سیدحجت فتاحی اضافه کرد: با توجه به مسدود شدن تونل 11 و عدم حضور جرثقیل در محل حادثه عبور و مرور در این مسیر از کنارگذر تونل 11 انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این کامیون در برخورد با بدنه تونل در داخل آن واژگون شده است خاطرنشان کرد: متاسفانه نبود جرثقیل، تردد را در این محور با مشکل مواجه کرده است.

رییس پلیس راه اردبیل محور اردبیل- سرچم را یکی از پرترددترین محورهای استان دانست و گفت: با توجه به اینکه این مسیر محل عبور کامیون های سنگین و اتوبوس های مسافری است اما متاسفانه یک دستگاه جرثقیل ثابت در این محور مستقر نشده تا در صورت بروز چنین حوادثی مشکل تردد برای مردم ایجاد نشود.

فتاحی با اشاره به اینکه در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها بر استقرار یک دستگاه جرثقیل در این محور تاکید شده اما هنوز این اقدام از سوی مسئولان انجام نشده است گفت: در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده سرچم - اردبیل مسدود شد

جاده سرچم - اردبیل مسدود شد