مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:552017-09-25فرهنگي

آخرین وضعیت تولیدات سینمای ایران تا پایان شهریور


147 فیلم سینمایی مراحل مختلف تولید را سپری می کنند و از این میان 34 عنوان، کارگردان اولی محسوب می شوند.

- 147 فیلم سینمایی مراحل مختلف تولید را سپری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ از این میان 15 فیلم آماده نمایش، 10 اثر در مرحله صداگذاری، 19 فیلم در مرحله تدوین و 15 اثر نیز در مرحله فیلمبرداری قرار دارند.

88 پروژه نیز در مرحله پیش تولید قرار دارند که 10 فیلم از این میان بیش از 8 درصد مراحل پیش تولید را طی کرده اند و باقی پروژه ها در مراحل ابتدایی پیش تولید هستند.

در این پروژه ها آثاری با مضامین مختلف از جمله دفاع مقدس، پایداری، دینی، کودک و نوجوان، تاریخی، کمدی، حادثه ای، اجتماعی و خانوادگی به چشم می خورد.

بر همین اساس، فیلم های توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد، بادسوار به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت الله سیفی، فیلشاه (پویانمایی) به کارگردانی هادی محمدی طبقی و تهیه کنندگی حامد جعفری، راز پروانه ها به کارگردانی و تهیه کنندگی علی تنهایی، پل سفید به کارگردانی و تهیه کنندگی علی قوی تن، نسترن های وحشی به کارگردانی و تهیه کنندگی رهبر قنبری، من دیوانه نیستم به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته، همه چی عادیه به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تولیدات سینمای ایران تا پایان شهریور

آخرین وضعیت تولیدات سینمای ایران تا پایان شهریور