مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:352017-09-25سياسي

پرسش سردار صفوی در مورد کارآمدی مدیریت جنگ در زمان فعلی


دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت:سوال اینجاست که آیا الگوی مدیریت دوران جنگ می تواند برای مدیریت فعلی و رسیدن به شرایط مطلوب کارآمد باشد؟آیا آن مدیریت که چه در جبهه ، - چه در اداره کشور برقرار بود می تواند برای وضعیت فعلی که با یک جنگ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مواجه هستیم کارآمد باشد؟ برای پاسخ به این سوال جنگ ها را در سه سطح راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی بررسی می کنند.

در سطح راهبردی سران، مسئولان و فرماندهان عالی بررسی می کنند تا بدانند راهبرد دشمن چیست و راهبرد پیروزی بر آن راهبرد چگونه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی که امروز دوشنبه سوم مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت شهید محسن حججی در دانشگاه خوارزمی سخن می گفت، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید الورود دانشگاه خوارزمی گفت: قبل از هر چیز سلام مقام معظم رهبری را به همه شما می رسانم.

سرلشکر صفوی در ادامه به طرح یک سوال پرداخت و گفت: رابطه محرم سال 61 ٬ بهمن 57، شهریور 59 و رابطه این سه با قیام حضرت حجت چیست؟ وی در ادامه به در پیش بودن مراسم اربعین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اربعین امسال پیش بینی می شود بیش از 20 میلیون نفر شرکت کننده داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش سردار صفوی در مورد کارآمدی مدیریت جنگ در زمان فعلی

پرسش سردار صفوی در مورد کارآمدی مدیریت جنگ در زمان فعلی