مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:262017-09-25پزشكي

متخصص غدد و داخلی: نکاتی که اولیای مدرسه در مورد دانش آموزان دیابتی باید بدانند


متخصص غدد و داخلی با اشاره به اینکه توانایی های دانش آموزان دیابتی با سایر دانش آموزان تفاوتی ندارد، گفت: اولیای مدرسه باید درک کنند یک فرد دیابتی در زمان های مشخص، - نیاز به تغذیه و یا رفتن به دستشویی دارد.

مهران زمان زاده در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و درمان "، در ارتباط با دیابت در میان دانش آموزان اظهارداشت:نتایج پژوهش های موجود حاکی است که استعداد، فراگیری و دیگر توانایی های دانش آموزان دیابتی با سایر دانش آموزان تفاوتی ندارد اما زندگی افراد دیابتی به دلیل دیابت وجود دستورات درمانی، از محدودیت خاص خود برخوردار است.

وی افزود: اگر اولیای مدارس و دانش آموزان اطلاعات کافی در مورد دیابت داشته باشند، شرایط برای دانش آموزان دیابتی مناسب تر خواهد شد.

همچنین اولیای مدرسه و همکلاسی ها باید بدانند یک کودک یا نوجوان دیابتی در بین آنها است، به همین دلیل لازم است اطلاعات کافی درباره دیابت و علائم آن، به خصوص هیپوگلیسمی یا کاهش قند خون و چگونگی درمان آن داشته باشند.

متخصص غدد و داخلی ادامه داد: علاوه بر این، اولیای مدرسه باید درک کنند یک فرد دیابتی در زمان های مشخص، نیاز به تغذیه و یا رفتن به دستشویی دارد، حتی حین آموزش در کلاس، لذا توجه به دانش آموزان دیابتی بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصص غدد و داخلی: نکاتی که اولیای مدرسه در مورد دانش آموزان دیابتی باید بدانند

متخصص غدد و داخلی: نکاتی که اولیای مدرسه در مورد دانش آموزان دیابتی باید بدانند