مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:252017-09-25سياسي

تمدید ثبت نام مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور


مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، از تمدید ثبت نام اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان علاقه مند به کسب معارف دینی در 48 مرکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور تا 10 مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حریزاوی با اعلام این خبر گفت: ثبت نام در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تا دهم مهرماه تمدیدشده و تمامی دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی کاردانی تا دکتری به ویژه دانشجویان جدیدالورود، می توانند با مراجعه به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به آدرس hodat.

ir اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با تأکید بر اینکه اعضای هیئت علمی و اساتید مراکز آموزش عالی نیز می توانند در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ثبت نام کنند گفت: در طول سال های گذشته، شاهد رشد مطلوبی در ثبت نام اساتید و اعضای هیئت علمی برای حضور در کلاس های علمی و معرفتی این مراکز بوده ایم که بر همین اساس نیز دوره های آموزشی ویژه اعضای هیئت علمی و دانشجویان مقاطع دکتری از سال های قبل در مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، حجت الاسلام حریزوای با اعلام آغاز فعالیت نظام جدید آموزشی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان هم زمان با آغاز سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور

تمدید ثبت نام مراکز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در سراسر کشور