مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:252017-09-25فرهنگي

دیدارها و تفاهم های سینمایی یک مدیر در ارمنستان


بنیاد سینمایی فارابی ایران و مرکز ملی سینمای ارمنستان توافقنامه ای با موضوع ارائه تسهیلات و تولید مشترک پروژه های سینمایی امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ این سند همکاری به منظور ارتقای سطح همکاری های فرهنگی فیمابین خصوصا در زمینه های سینمایی، با توجه به پیوندها و مشترکات فرهنگی و تاریخی دو ملت ایران و ارمنستان، در چارچوب معاهدات منعقده قبلی در سطح وزارتخانههای فرهنگ دو کشور، تنظیم و مبادله شد.

این توافقنامه، علاوه بر تبیین چارچوب همکاری میان پروژه های سینمایی ایرانی و ارمنستانی، مبنایی برای روابط بلند مدت با مرکز ملی سینمای ارمنستان در زمینه های پژوهشی، جشنواره ای، فناوری، عملیاتی، توزیع و نمایش فیلم و آموزش نیروی انسانی خواهد بود.

در دیدار مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با رییس مرکز ملی سینمای ارمنستان، مسائلی همچون اکران فیلم های دو کشور در سینماهای طرفین، تبادل فیلمنامه بین طرفین جهت بررسی و انتخاب برای تولید مشترک، برنامه ریزی جهت افزایش تولید مشترک در حوزه های مورد توافق و ورود به حوزه تولید و سرمایه گذاری پس از تصویب جزییات توسط طرفین، همکاری طرفین در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بویژه در تامین فیلمهای کودک و همچنین ارائه پیشنهاد برای حضور مهمانان به ویژه داوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارها و تفاهم های سینمایی یک مدیر در ارمنستان

دیدارها و تفاهم های سینمایی یک مدیر در ارمنستان