مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:252017-09-25سياسي

پیامد اصلی سخنان ترامپ نمایش اقتدار و عظمت ایران در جهان بود


معاون حقوقی قوه قضاییه سخنان ترامپ را سخیف، بی مایه و حاصل یک ذهن آشفته توصیف کرد و گفت: پیامد اصلی این سخنرانی، نمایش اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت حقوقی قوه قضاییه، دکتر ذبیح­ الله خداییان در واکنش به سخنرانی رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با یادآوری این امر که دولت های استکباری هر زمان مرعوب قدرت، استقلال و اقتدار یک کشور بشوند واکنش خود را در قالب کنش های مملو از خشم و فاقد عقلانیت بروز می دهند، گفت: بدیهی است که کشورهای ضعیفی که در مقابل استکبار تمکین پیشه می سازند با چنین رفتار و گفتاری ناشی از عصبانیت و به دور از منطق، آن هم در مقابل چشم جهانیان مواجه نخواهند شد.

وی با مهم خواندن نتایج و پیام های سخنرانی رییس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: این سخنان نقاب تزویر و نفاق را از چهره زمامداران آمریکایی مدعی صلح طلبی کنار زد و ماهیت استکباری آن­ها را بر همگان آشکار ساخت.

این مقام قضایی با بیان اینکه پیش از این برخی سردمداران آمریکا علی الظاهر دست دوستی به سوی جمهوری اسلامی ایران دراز می کردند تصریح کرد: در حالی که آنها برای دستیابی به اهداف استکباری خویش از ضرورت ایجاد سازش و مودت میان دو کشور دم می زدند برخی افراد در داخل کشور فریب ادعاهای کذب آنها را خورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد اصلی سخنان ترامپ نمایش اقتدار و عظمت ایران در جهان بود

پیامد اصلی سخنان ترامپ نمایش اقتدار و عظمت ایران در جهان بود