مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:202017-09-25اجتماعي

ویژه برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای برنامه "با مهر رو به فردا" به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای برنامه "با مهر رو به فردا" به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بنی حسن با تبریک فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، برنامه های ویژه ای برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان عزیز در مترو تهران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه که آموزش شهروندی از ارکان اساسی زندگی اجتماعی عصر حاضر است خاطر نشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد، دانشجویان و دانش آموزان در سطح شهر، لزوم معرفی و ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی به خصوص مترو به عنوان وسیله ای پاک و ارزان در قالب آموزش های شهروندی امری اجتناب ناپذیر است.

بنی حسن در ادامه از اجرای طرح اهدای نقشه در حوالی ایستگاه های مترو خبر داد و تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی توزیع نقشه راهنمای مترو در مدارس، دانشگاه ها، مساجد و مراکز درمانی نزدیک به ایستگاه های مترو توسط کارشناسان فرهنگی انجام می شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسب بازگشایی مدارس، حضور کارشناسان فرهنگی در مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی

ویژه برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی