مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 16:162017-09-25بين الملل

مهمترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


مسدود کردن 25 مرکز بهداشتی در بادغیس توسط طالبان، کشته شدن 63 عضو طالبان مسلح در ولایت فاریاب، کشته شدن 15 عضو طالبان مسلح در ولایت لوگر از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز دوشنبه 3 مهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، مسدود کردن 25 مرکز بهداشتی در بادغیس توسط طالبان، کشته شدن 63 عضو طالبان مسلح در ولایت فاریاب ، کشته شدن 15 عضو طالبان مسلح در ولایت لوگر ، توقف شبکه های مخابراتی در هلمند توسط طالبان از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز دوشنبه 3 مهر است.

مسدود شدن 25 مرکز بهداشتی در بادغیس مسوولان مرکز بهداشت بادغیس در این ولایت می گویند از 2 روز گذشته تاکنون شماری از مراکز درمانی به دلیل افزایش تهدیدات امنیتی در این ولایت مسدود شدند که از همین روی ساکنان بادغیس با مشکلات جدی مواجه شدند.

عبداللطیف روستایی سرپرست اداره بهداشت و درمان ولایت بادغیس می گوید که طالبان در ولایت بادغیس مانع خدمات رسانی و فعالیت 25 بیمارستان شده است که این موضوع مردم و پزشکان را با چالش جدی درمانی در بادغیس مواجه کرده است.

کشته شدن 63 عضو طالبان مسلح در ولایت فاریاب در اطلاعیه ای که از طرف این اداره منتشر شده آمده است که در نتیجه عملیات نوید 3 در حومه شهرستان های خواجه سبزپوش و شیرین تگاب تلفات سنگین به طالبان وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهمترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان