مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 15:402017-09-25اجتماعي

استفاده از خودروهای برقی در نیویورک آسانتر می شود


شهر نیویورک در راستای گسترش استفاده شهروندان از خودروهای برقی قصد دارد تعداد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در این شهر را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت تاپ اسپید، شهر نیویورک در آمریکا یکی از شهرهای شلوغ و پر ترافیکی است که در جهان به آلودگی هوا و ترافیک مشهور است.

بسیاری از شهرها و کشورهای پیشرفته در جهان با هدف حفظ محیط زیست، کاهش انتشار آلاینده ها، افزایش کیفیت هوا و تامین سلامتی شهروندان خود، هم اکنون بدنبال توسعه استفاده گسترده و راحت تر از خودروهای برقی هستند.

همانظور که بیل دی بلازیو - شهردار نیویورک – خاطرنشان می کند، بسیار واضح و بدیهی است که بدون ایجاد زیرساخت های خودروهای برقی نظیر ایستگاه های شارژ، هدف گسترش استفاده از خودروهای برقی میسر نخواهد شد.

بدین ترتیب نیویورک به منظور ایجاد و ساخت ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در سراسر این شهر، قصد دارد بالغ بر 10 میلیون دلار سرمایه گزاری کند.

طبق برنامه های شهر نیویورک قرار است بیش از 50 ایستگاه ساخته شود تا به شهروندان دوستدار محیط زیست و دارندگان خودروهای برقی اجازه دهد از خدمات شارژ خودروهای برقی خود استفاده کنند.

هم اکنون تنها 16 ایستگاه شارژ عمومی در نیویورک مستقر و ایجاد شده است که چهار واحد آن به مالکیت شرکت خودروسازی تسلا (سازنده خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از خودروهای برقی در نیویورک آسانتر می شود

استفاده از خودروهای برقی در نیویورک آسانتر می شود