مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 15:402017-09-25اقتصادي

آغاز اجرای بزرگترین طرح ورزشی و توریستی کشور در روستای شوراب کبیر


در دوران پسابرجام وضعیت تقاضای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری متحول شد.

- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دوران پسابرجام وضعیت تقاضای سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری متحول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی سوم مهرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین طرح تفریحی ورزشی و توریستی کشور در روستای شوراب کبیر از توابع سامان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: وضعیت سرمایه گذاری این استان در دولت تدبیر و امید به ویژه در دوران پسابرجام متحول شد.

وی با اشاره به اعطای 75 هزار میلیارد فاینانس برای 45 طرح مهم استان در دوران پسابرجام، تصریح کرد: کارخانه هایی اعم از کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، پتروشیمی لردگان و فولاد سفیددشت از این منابع و ارز خارجی بهره مند شدند.

استاندار با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته 41 هزار و 900 فرصت شغلی در استان ایجاد شد، تصریح کرد: سال 95 نیز بیشترین فرصت شغلی معادل 14 هزار و 300 در استان ایجاد شد.

وی بهره برداری کامل از دهکده تفریحی ورزشی و توریستی شوراب کبیر را عاملی برای تحول اقتصادی، عمرانی، گردشگری و اشتغال استان دانست و گفت: برای احداث بزرگترین طرح تفریحی ورزشی و توریستی کشور در سامان 10 هزار میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای بزرگترین طرح ورزشی و توریستی کشور در روستای شوراب کبیر

آغاز اجرای بزرگترین طرح ورزشی و توریستی کشور در روستای شوراب کبیر