مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 15:202017-09-25سياسي

پارک علم وفناوری علوم پزشکی ایران بزودی آغاز به کار می کند


دکتر فرهادی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی ایران مجوز افتتاح پارک علم وفناوری را دریافت کرده است، گفت: این پارک فناوری در آینده ای نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فرهادی در مراسم تکریم و معارفه رییس سابق و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی ایران تاریخچه زیبایی دارد، چراکه این دانشگاه، دانشگاه انقلاب است و قبل از انقلاب اسلامی ایران وجود نداشت، گفت: قبل از انقلاب، مؤسساتی که در حوزه علوم پزشکی وجود داشتند و مستقل کار می کردند و فارغ التحصیلانی داشتند، بعداز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تجمیع و به دانشگاه علوم پزشکی ایران تبدیل شدند.

وزیر سابق علوم خاطرنشان کرد: این دانشگاه از ابتدا هویت خاص خود را داشت و نه تنها در حوزه علوم پزشکی فعالیت داشت، بلکه دانشکده مدیریت آن سرآمد بود و در حوزه علوم پایه خوب عمل کرد و کتابخانه و اسناد ملی نیز در دل این دانشگاه جای دارد که بر ویژگی های ممتاز آن می افزاید.

دکتر فرهادی با بیان اینکه این دانشگاه درحال حاضر به رتبه چهارم رسیده است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در برخی رشته های پزشکی مانند ارتوپدی، چشم پزشکی و جراحی گوش و سر و گردن مرجع است و باید مرجعیت خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم وفناوری علوم پزشکی ایران بزودی آغاز به کار می کند

پارک علم وفناوری علوم پزشکی ایران بزودی آغاز به کار می کند