مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 14:202017-09-25سياسي

ولایتی درگذشت رهبر اسبق اخوان المسلمین مصر را تسلیت گفت


دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم محمد مهدی عاکف رهبر اسبق اخوان المسلمین را که از جمله شخصیت های موثر جهان اسلام بوده اند را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت مرحوم مغفور محمد مهدی عاکف رهبر اسبق اخوان المسلمین که از جمله شخصیت های برجسته با دیدگاه های تقریبی و تاثیر گذار در ایجاد وحدت میان شیعیان و برادران اهل سنت بوده است موجب تاثر و تالم گردید.

وی از جمله رهبران تاثیر گذار، انقلابی و با مواضع اصولی اخوان المسلمین بود که توانست در شرایط حساس و سخت با رهبری داهیانه و خردمندانه خود، اخوان المسلمین را حفظ نموده ، ارتباط نزدیک و صمیمانه خود را با محور مقاومت به صورت سازنده گسترش دهد و خدمات ویژه ای را در مسیر وحدت، حفظ انسجام مسلمین و تقریب بین مذاهب ارائه نماید.

مواضع انقلابی به ویژه درارتباط با فلسطین، حزب الله لبنان و دفاع از شیعیان از ایشان چهره ای منحصر به فرد ارائه کرد تا جایی که آمادگی خود را حتی برای اعزام صدها مبارز به منظور حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مقابله با دشمن صهیونیستی و حفظ و حراست از ملت های مظلوم منطقه اعلام کرد و بی تردید نام و یاد این عالم برجسته جهان اسلام به نیکی باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی درگذشت رهبر اسبق اخوان المسلمین مصر را تسلیت گفت

ولایتی درگذشت رهبر اسبق اخوان المسلمین مصر را تسلیت گفت