مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 13:502017-09-25ورزشي

هدف از پایتختی شیراز شناساندن آن در جهان اسلام بود


دبیراجرایی پایتخت جوانان جهان اسلام گفت: مهتمرین هدف از پایتختی شیراز، شناساندن این شهر کهن به نسل جوان در کشورهای جهان اسلام بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، علی رضایی گفت: بعد از کسب عنوان پایتخت جوانان جهان اسلامی، بیش از 500 نفر از شهروندان کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی با هزینه شخصی و به همراه خانواده به شیراز سفر کرده اند.

او معتقد است که چنین اتفاقی می تواند رونق بخش صنعت گردشگری نیز باشد و در سایر ابعاد نیز بسترساز ارتقاء شاخص های تاثیرگذار بر توسعه تلقی می شود.

رضایی با اشاره به اینکه صنعت گردشگردی مهمترین ابزار برای صدور فرهنگ کشورها است، گفت: بر اساس آمار رسمی سازمان کنفرانس اسلامی و قدردانی این سازمان از برنامه پایتختی شیراز، پس از افتتاحیه 109 هزار و 650 نفر از کشورهای مختلف رویدادهای شیراز را از طریق سایت سازمان دنبال کرده اند.

او این آمار را از دستاوردهای خوب در راستای شناساندن شهر شیراز و استان فارس برشمرد و گفت: در برنامه عکس شیراز بیش از 300 عکاس داخلی وخارجی شرکت کردند که عکاس کشور رومانی درشهرش نمایشگاه ها عکس های شیراز را بر پا کرد و این عکاس در خواست کرده در شیراز نمایشگاهی برگزار کند که این امر هم موجب رونق گردشگری می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از پایتختی شیراز شناساندن آن در جهان اسلام بود

هدف از پایتختی شیراز شناساندن آن در جهان اسلام بود