مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:562017-09-25بين الملل

السیسی عازم امارات شد


رییس جمهور مصر در سفری دو روزه عازم امارات شد و قرار است در این سفر با مقامات اماراتی دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، عبدالفتاح السیسی صبح امروز دوشنبه قاهره را به مقصد ابوظبی ترک کرد و در این سفر دو روزه خود همکاری دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

علاء یوسف سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که السیسی در این سفر با مقامات امارات دیدار و درباره روابط دوجانبه گفت وگو و در رابطه با مسائل مختلف و بحران های منطقه ای و بین المللی دارای اهتمام مشترک با آنها رایزنی خواهد کرد.

طبق گزارش روزنامه الکترونیکی رأی الیوم ، سفر السیسی به ابوظبی به دلیل روابط متمایز مصر و امارات، همکاری دو طرف در تمامی زمینه ها و تبادل سفر مقامات دو کشور برای هماهنگی مستمر جهت مقابله با چالش هایی است که منطقه با آن مواجه است و تلاش همه طرف ها برای حمایت از امنیت ملی عربی و مقابله با دخالت در امور داخلی کشورهای و بر هم زدن ثبات آنها را می طلبد.

سفر السیسی به امارات در حالی است که چهار کشور عربی اعم از مصر، عربستان، امارات و بحرین از حدود چهار ماه پیش به بهانه حمایت قطر از تروریسم، روابط خود با این کشور را قطع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی عازم امارات شد

السیسی عازم امارات شد