مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:552017-09-25سياسي

پرهیز از بیان خرافات در مجالس امام حسین(ع)


امام جمعه لردگان با اشاره به این که در مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید از بیان خرافات پرهیز شود، گفت: لازم است مطالب از نظر محتوا مستند باشد، - خلاف عقاید مکتب اهل بیت(ع) نباشد هم چنین موجب پایین آمدن مقام مؤمنین و عزاداران نشود.

حجت الاسلام سیدمهدی تاجزاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نباید مطالب حرام و خلاف شرع بیان شود.

وی افزود: مطالبی که توسط مداح یا علما بیان می شود دروغ و غلو نباشد، موجب وهن مذهب و تنقیص مقام اباعبدالله(ع) و معصومین نشود.

تاجزاد با اشاره به این که در مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید از بیان خرافات پرهیز شود، گفت: لازم است مطالب از نظر محتوا مستند باشد، خلاف عقاید مکتب اهل بیت(ع) نباشد هم چنین موجب پایین آمدن مقام مؤمنین و عزاداران نشود.

وی با اشاره به این که شیوه عزاداری نباید با کار حرام چون موسیقی های حرام همراه باشد، تصریح کرد: این کارها موجب وهن مذهب، سوءاستفاده دشمنان و تبلیغ سوء علیه مکتب اهل بیت خواهد شد.

تاجزاد گفت: مداحان و سخنرانان مذهبی ما باید در هیئت های مذهبی و زمان های عزاداری فلسفه و هدف امام حسین(ع) از قیام کربلا را برای مردم به ویژه جوانان بازگو و تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از بیان خرافات در مجالس امام حسین(ع)

پرهیز از بیان خرافات در مجالس امام حسین(ع)