مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:352017-09-25دانش

برای مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی گام برداریم


سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، در خدمت مراکز آموزش عالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران اوچی اردبیلی در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: آمادگی داریم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی گام برداریم.

وی بر افزایش همکاری های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی استان تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون چند طرح تحقیقاتی با دانشگاه آزاد اسلامی داشته ایم که امیدوارم سطح این همکاری ها روز به روز افزایش یابد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با ارائه گزارشی از فعالیت های مراکز فعال این واحد تصریح کرد: مرکز انتشارات جهاددانشگاهی آماده ارائه خدمات چاپ و انتشار کتاب های اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه است.

در این دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه دنبال هم افزایی و توسعه ارتباطات با مراکز علمی و پژوهشی هستیم، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های خود می تواند تحول آفرین در استان و مراکز آموزش عالی باشد.

اسحق رسولی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری و انعقاد تفاهم نامه با جهاددانشگاهی استان خبر داد و اضافه کرد: زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی گام برداریم

برای مهارت افزایی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی گام برداریم