مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:352017-09-25اقتصادي

تفاهمی برای توسعه صادرات خرمای ایران


اتاق مشترک ایران و عمان، انجمن ملی خرمای ایران و هشت اتاق بازرگانی استان های خرماخیز ایران با امضای تفاهم نامه ای برای توسعه صادرات محصول خرما به سراسر جهان هم پیمان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق بازرگانی شیراز، با امضای یک تفاهم نامه، اتاق مشترک ایران و عمان، انجمن ملی خرمای ایران و هشت اتاق بازرگانی استان های خرما خیز کشور برای فراهم کردن زمینه های صادرات خرما از طریق منطقه آزاد و بندر صحار عمان، هم پیمان شدند.

بر اساس این تفاهم نامه اتاق مشترک ایران و عمان، روسای اتاق های استان های خرماخیز شامل اتاق کرمان، شیراز، اهواز، بندرعباس، بوشهر، زاهدان و خرمشهر و همچنین انجمن ملی خرمای ایران متعهد می شوند در ارتباط با فراهم کردن زمینه های صدور خرمای ایران به بازارهای جهانی مانند آمریکا، چین و کشورهای آمریکای لاتین از طریق منطقه آزاد و بندر صحار عمان همکاری کنند .

از اهداف اصلی انعقاد این تفاهم نامه، همکاری صادرکنندگان خرمای ایران با شرکت های عمانی، استفاده از زیرساخت ها و تسهیلات مالی، گمرکی و صادرات کشور عمان و منطقه آزاد و بندر صحار، استفاده از مزایای موافقت نامه های ترجیحی گمرکی بین کشور عمان و سایر کشورها است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمی برای توسعه صادرات خرمای ایران

تفاهمی برای توسعه صادرات خرمای ایران