مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:252017-09-25پزشكي

محرم از بیماران سرطانی دچار سوءتغذیه غافل نشویم


مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: ماه محرم فرصتی است تا از طریق نذورات و غذاهای گرم به کمک بیماران سرطانی که دچار سوءتغذیه هستند، - بشتابیم.

صفر شاکری صفت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از طریق فضای مجازی نوعی فرهنگ سازی را ترویج دادیم تا مردم در ماه های محرم و صفر بخشی از نذورات خود را در اختیار بیماران سرطانی که دچار سوءتغذیه هستند، قرار دهند.

وی تصریح کرد: این بیماران پس از طی مراحل سخت شیمی درمانی نیاز به مصرف موادغذایی مقوی و انواع گوشت دارند اما متأسفانه بسیاری از آنها به علت عدم توانایی مالی از خوردن آن محروم هستند.

شاکری صفت افزود: خانواده هایی که می خواهند بخشی از نذورات خود را چه به صورت ریالی و چه غذای گرم، در اختیار بیماران سرطانی نیازمند قرار دهند، بهتر است دو روز پیش از ادای نذر با ما برای هماهنگی تماس بگیرند تا بتوانیم به موقع این نذورات را در اختیار بیماران قرار دهیم.

وی محرم و صفر را فرصتی مغتنم برای فرهنگ سازی و کمک به بیماران نیازمند دانست و گفت: در این ایام به همراه خیرین سلامت با خانواده های نیازمند و بیماران سخت درمان دیدار می کنیم تا از کمبودهای آنان جویا شویم.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه این دیدارها تا اواخر ماه صفر ادامه دارد چرا که به دنبال حامی مالی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم از بیماران سرطانی دچار سوءتغذیه غافل نشویم

محرم از بیماران سرطانی دچار سوءتغذیه غافل نشویم