مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:402017-09-25اقتصادي

عمده ترین جعل سندها در کشور چه مواردی بوده است؟


رییس دبیرخانه ستاد پیشگیری از جعل اسناد وزارت کشور با اشاره به اینکه 26 هزار و 983 مورد جعل در سال گذشته در کشور داشته ایم، تصریح کرد: عمده ترین جعل صورت گرفته در سال گذشته به ترتیب مربوط به جعل اسکناس و اوراق بهادار، - مدارک و اوراق شناسایی، احکام ماموریت و اسناد مالکیت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناکاظم شادکام صبح امروز سوم مهرماه در همایش آموزشی یک روزه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد و مدارک دولتی در استانداری کرمان اظهار کرد: جعل به عنوان یک معضل اجتماعی و اقتصادی در کشورهای مختلف است و عمده ترین دلیل آن پیشرفت تکنولوژی به ویژه در صنعت چاپ و کاغذ، فراوانی اسناد کاغذی در فرآیند اداری، ضعف آگاهی های عمومی جامعه، انگیزه های سودجویانه، عدم بازدارندگی مجازات های پیش بینی شده و .

است.

وی افزود: از بین رفتن استحکام روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، زمینه سازی وقوع و توسعه سایر جرائم، بروز آثار خرب روانی در جامعه، سلب اعتماد عمومی و تحمیل ضررهای مادی و معنوی به اشخاص از جمله آثار و پیامدهای جعل است.

شادکام با بیان اینکه چهار کارگروه تخصصی در ستاد پیشگیری از جعل اسناد فعالیت دارند که دو هدف در زمینه کاهش جعل و مقاوم سازی اسناد را در دستور کار قرار داده اند افزود: یکی از اهداف ستاد، مقاوم سازی اسناد در برابر جعل است و توفیقات خیلی خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده ترین جعل سندها در کشور چه مواردی بوده است؟

عمده ترین جعل سندها در کشور چه مواردی بوده است؟