مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 10:102017-09-25فرهنگي

نتایج ارزیابی جشنواره ی تئاتر شهر


شورای انتخاب متون و طرح های نمایشی بخش تئاتر دیگر (خیابانی، محیطی، شورایی و دیگر گونه های اجرایی) نتایج ارزیابی خود ، برای حضور آثار در مرحله بازبینی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره تئاتر شهر ، شورای انتخاب متون و طرح های نمایشی بخش تئاتر دیگر(خیابانی، محیطی، شورایی و دیگر گونه های اجرایی) ششمین جشنواره تئاتر شهر متشکل از سامان خلیلیان، فرامرز قلیچ خانی، پیام عزیزی با خوانش و ارزیابی آثار رسیده به این بخش جشنواره، متون و طرح های پذیرفته شده جهت مرحله بازبینی را معرفی کرد.

آثار پذیرفته شده بخش خیابانی: "ژیلت" به نویسندگی ابوالفضل حاج علی­خانی و کارگردانی مجتبی دربندی، "آ-ک47" به نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی، "از طهران تا تهران" به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین شکرگذار، "شهروند، کمپین، دات کام" به نویسندگی حسن قبادی و کارگردانی پارسا جواهریان، "بی پرده" به نویسندگی شایان کمال­زاده و کارگردانی حسین کرمی، "اختراع" به نویسندگی احمد صمیمی و کارگردانی مصطفی مباشر امینی، "انفجاری مخوف" به نویسندگی و کارگردانی حشمت ا.

زارعی، "صفحه آخر" به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی، "زور الکی" به نویسندگی و کارگردانی جمشید عسگری ،"سه، دو، یک حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج ارزیابی جشنواره ی تئاتر شهر

نتایج ارزیابی جشنواره ی تئاتر شهر