مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 07:252017-09-25سياسي

5 توصیه کلیدی برای مدیریتِ مطلوبِ کار و زندگی


امروزه با وجود شرایط فشرده کاری به سختی می توان تعادل بین زندگی شخصی و کار را به نحوی رضایت بخش حفظ کرد که همین امر در بسیاری از موارد به خستگی مفرط منجر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کار بیش از حد می تواند منجر به خستگی مفرط جسمی و روانی شود، بی انگیزگی ایجاد کند و در عین حال نیز فرد به خاطر کار بیشتر، مزد بیشتری دریافت نمی کند.

مدیکال نیوز تودی در مقاله فوق به چند نکته کلیدی برای حفظ این تعادل و جلوگیری از پرداختن افراطی به مقوله کار و مسائل مرتبط با آن اشاره کرده که به شرح زیر است:تلفن هوشمند را کنار بگذاریدبرای اینکه در زمان های آزاد با دغدغه های شغلی درگیر نباشید ایده خوبی است به پیام ها و تماس های تلفنی در خارج از زمان کار پاسخ ندهید.

همچنین در صورتیکه کارفرما هستید یا دورکاری دارید برای خودتان ساعت کاری در طول روز در نظر بگیرید.

اجازه ندهید نگرانی های شغلی زمان و وقت شخصی تان را به خود اختصاص دهندبه سختی می توان موضوعات مرتبط با کار را که در طول روز فکر را به خود مشغول می کنند، کنار گذاشت اما مطالعات نشان می دهد این استرس می تواند بر روابط خانوادگی فرد تاثیر منفی داشته باشد.

لباس مناسب محل کار بپوشیددر صورتیکه در محیط کار مجبور به پوشیدن لباس فرم نیستید بهتر است پوشش مناسبی را برای محل کارتان در نظر بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 توصیه کلیدی برای مدیریتِ مطلوبِ کار و زندگی

5 توصیه کلیدی برای مدیریتِ مطلوبِ کار و زندگی