مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 07:052017-09-25فناوري

امنیت ایمیل را جدی بگیرید


تمرین ها و تجربه های آنلاین ایمن در حفظ صددرصدی هویت آنلاین شما و رهایی از ویروس ها، هکرها و هرگونه حقه و شیطنت مبتنی بر اینترنت، ارزشمند هستند.

- بهترین مکان برای شروع هم صندوق پستی شماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از ایمیل های ارسالی را هرزنامه ها تشکیل می دهند و هنگامی که فرد ایمیل خود را باز می کند با تعدادی هرزنامه مواجه می شود اما بهترین روش برای مقابله با هرزنامه های اینترنتی باز نکردن ایمیل هاست به این معنی که کاربران نباید برروی لینک های این هرزنامه ها کلیک کنند.

فیک میل (ایمیل جعلی) روشی است که به منظور سوء استفاده از افراد استفاده می شود به طوری که کلاهبردار ایمیلی به قربانی ارسال می کند که به ظاهر دارای آدرس معتبر و مهم باشد.

بهترین روش برای مقابله با آن باز نکردن این ایمیل هاست.

عده ای از افراد در فضای مجازی برای ترغیب کاربران به منظور بازدید از سایت خود شیوه های اغواکننده را به کار می گیرند، این افراد با ارسال جملاتی از جمله آموزش هک، فروش ارزان قیمت تلفن همراه یا اخبار دروغ و یا مشاهده فیلم و عکس های جذاب اقدام به سرقت اطلاعات و نفوذ به سیستم های افراد می کنند.

در وب سایت پلیس فتا، برخی نکات ساده اما مهم امنیتی آمده است که تا آنجا که امکان دارد باید برای حفظ امنیت حساب ایمیل خود بدانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت ایمیل را جدی بگیرید

امنیت ایمیل را جدی بگیرید