مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 18:552017-09-24بين الملل

ترامپ محدودیت های مسافرتی جدید اعلام می کند


در حالی که ممنوعیت مسافرتی اعلام شده از سوی دولت دونالد ترامپ علیه اتباع شش کشور مسلمان امروز (یکشنبه) منقضی می شود، وزارت امنیت داخلی آمریکا توصیه هایی را به ترامپ برای اعمال محدودیت های مسافرتی جدید بلافاصله بعد از انقضای ممنوعیت قبلی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بر همین اساس انتظار می رود که به مجرد منقضی شدن ممنوعیت مسافرتی که ترامپ علیه ورود اتباع شش کشور مسلمان اعمال کرد، او بلافاصله محدودیتهای جدیدی را اعلام کند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا به ترامپ توصیه کرده که محدودیت های جدید و هدفمندتر علیه اتباع خارجی کشورهایی که به گفته این وزارتخانه، از دادن اطلاعات به آمریکا خودداری کرده یا تدابیر امنیتی لازم را اتخاذ نکرده اند، امضاء کند.

با این حال مقام های این وزارتخانه نگفته اند که محدودیت های جدید علیه چه تعداد کشور یا کدامیک از کشورها اعمال خواهند شد اما آنها گفتند که این محدودیت ها بلافاصله اعلام می شوند.

مایلز تیلر، مشاور اِلن دوک، وزیر امنیت داخلی آمریکا، گفت: وزیر امنیت داخلی اقداماتی را توصیه کرده که هم قاطع بوده و هم سنجیده هستند و شامل محدودیت ها و همچنین تقویت نظارت و تجسس ها در قبال چند کشور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ محدودیت های مسافرتی جدید اعلام می کند

ترامپ محدودیت های مسافرتی جدید اعلام می کند