مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 17:102017-09-24اقتصادي

بایسته های قرارداد خودروسازان با خارجی ها


قراردادهای گوناگون خودروسازان با شرکت های خارجی در دوره پسابرجام سرعت گرفت اما فعالان این عرصه بر بایسته هایی در این زمینه تاکید دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت در امضای قرارداد با خودروسازان خارجی بر تولید مشترک تاکید دارد.

شرکت هایی مانند فولکس واگن آلمان باید برای ماندن در ایران برای تولید محصولات مشترک آستین بالا بزنند و نخستین گام، همکاری با قطعه ساز ایرانی است اما با این همه، برخی معتقدند هنوز این شرکت آلمانی در عمل به همکاری با قطعه سازان ایرانی تمایلی نشان نداده و مقدمات تولید محصولات مشترک را اجرایی نکرده است.

رییس انجمن قطعه سازان بتازگی گفته فولکس واگن هنوز با قطعه ساز ایرانی برای همکاری تعاملی نکرده است .

در همین پیوند، دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور امروز به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: تکثر قرارداد خودروسازان با خارجی ها، شمارگان (تیراژ) تولید خودروها را از حالت اقتصادی برای خودروسازان و قطعه سازان خارج می کند.

آرش محبی نژاد درباره همکاری قطعه سازان با شرکت فولکس واگن آلمان افزود: همکاری با این شرکت و همچنین سایر شرکت های تولیدکننده خودرو خارجی از دو بُعد قابل بررسی است که نخستین آن به بحث قوانین و مقررات مرتبط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایسته های قرارداد خودروسازان با خارجی ها

بایسته های قرارداد خودروسازان با خارجی ها