مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 17:102017-09-24سياسي

ساختار جدید جمنا به زودی اعلام می شود


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه جمنا تجربه خوبی برای اجماع اصولگرایی بود، گفت: جلسات جمنا در سطح کشور همچنان برقرار است و ساختار جدید آن به زودی اعلام می شود.

- ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جایگاه جمنا در اصولگرایی گفت: بحث احزاب در کشور مغفول مانده که نیاز به تقویت دارد چرا که وجود احزاب شناسنامه دار که دارای منابع مالی مشخص هستند از ضرورت کشور ماست.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کارهایی مثل ایجاد تشکل جمنا نشان می دهد که به این مسیر برای ایجاد تشکل ها نیاز است و امروز یک شخص نمی تواند نقش آفرینی آن چنانی در جامعه مدرن با تفکرات مختلف داشته باشد بلکه به یک گروه نیاز است.

وی در ادامه جمنا را تجربه خوبی برای ایجاد وحدت در تشکیل یک تشکل دانست و افزود: گردهمایی اصولگرایان در جبهه مردمی نیروهای انقلاب با نام اختصاری جمنا که تحت عنوان جبهه، گروه، هیأت یا حزب است تجربه خوبی برای آغاز کار وحدت اصولگرایی بود به خصوص در حوزه استانی برنامه ریزی های خوبی انجام شد.

ابوترابی ادامه داد: در حال حاضر جلسات جمنا به خصوص در حوزه استان ها به صورت متداول برقرار است و ادامه دارد و تصمیمات جدیدی درباره ساختار آن در راستای تقویت گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار جدید جمنا به زودی اعلام می شود

ساختار جدید جمنا به زودی اعلام می شود