مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:552017-09-24بين الملل

واکنش روسیه به مصادره اموالش در آمریکا


وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، این کشور قصد دارد در واکنش به مصادره اموال و دارایی های دیپلماتیک روسیه در آمریکا، پرونده ای قضایی علیه این اقدام واشنگتن تشکیل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز (یکشنبه) اظهار کرد، مسکو تشکیل پرونده قضایی علیه اقدام آمریکا برای مصادره اموال روسیه در این کشور را به تاخیر نخواهد انداخت و هم اکنون در حال مذاکره با وکیلان و همچنین جمع آوری اسناد لازم برای این اقدام قانونی است.

لاوروف درباره گزارش های مطرح شده از دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، به وزارت امورخارجه این کشور مبنی بر جمع آوری اسناد مورد نیاز گفت: این اقدام را به تاخیر نمی اندازیم اما برای آن عجله هم نخواهیم کرد.

وی افزود، مسکو دلیلی نمی بیند تا دولت آمریکا را از تهدید روسیه منصرف کند و اگر دولت آمریکا پیشنهادی برای پرداختن به این مسئله ارائه کرد، با هم همکاری می کنیم، اما اگر نظر واشنگتن این است که ما تهدید اصلی برای آمریکا هستیم، دلیلی برای مذاکره و تلاش برای منصرف کردن آنان از اقداماتشان وجود ندارد.

آمریکا در روز 2 سپتامبر، کنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو را تعطیل و ماموریت های تجاری این کشور با نیویورک و واشنگتن را متوقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش روسیه به مصادره اموالش در آمریکا

واکنش روسیه به مصادره اموالش در آمریکا