مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:452017-09-24دانش

خیرین آموزش عالی طی 4 سال اخیر 250 هزار متر مربع پروژه عمرانی ساخته اند


دکتر محمد حسین امید قائم مقام وزیر علوم در ستاد خیرین، طی جلسه ای با درنشست خیرین و حامیان آموزش عالی، در سخنانی اظهارداشت: در 4 سال اخیر 250 هزار مترمربع پروژه عمرانی دانشگاهی توسط خیرین و حامیان آموزش عالی با صرف هزینه 400 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امید در این نشست با حضور دکتر سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و دکتر محمد فرهادی وزیر سابق علوم در محل این وزارت خانه برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر نیز حدود 150 هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری توسط خیرین در حال ساخت است که بعضی از این پروژه ها به اتمام رسیده است.

دکتر امید با بیان این که در حال حاضر 65 بنیاد حامی توسط خیرین آموزش عالی در دانشگاه ها تاسیس شده است، گفت: در سال های اخیر خیرین و حامیان آموزش عالی علاوه بر ساخت پروژه های عمرانی دانشگاهی در مواردی همچون تجهیز کتابخانه ها، آزمایشگاه ها، کارگاه ها و همچنین بورسیه کردن دانشجویان نیز مساعدت کرده اند و در نشست گذشته خیرین نیز 1200 نفر دانشجو توسط حامیان آموزش عالی بورسیه شدند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر خیرین آموزش عالی در 4 سال گذشته افزود: در اوایل بحث هماهنگی خیرین آموزش عالی، تعداد این بزرگواران حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین آموزش عالی طی 4 سال اخیر 250 هزار متر مربع پروژه عمرانی ساخته اند

خیرین آموزش عالی طی 4 سال اخیر 250 هزار متر مربع پروژه عمرانی ساخته اند