مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 16:352017-09-24سياسي

گفتگو و پرسشگری دانشجویان مطالبه ماست/فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود


سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یکشنبه در نشستی صمیمی با نمایندگان تشکل ها ودانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های سراسر کشور که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شد، - برضرورت حفظ منزلت دانشجویان و دانشگاهیان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ضیاء هاشمی در این نشست با بیان اینکه "گفتگو وپرسشگری دانشجویان مطالبه وزارت علوم نیز هست"، اظهار داشت: مشارکت دانشجویان در نقد عملکرد مسئولان و همچنین ارائه راه حل های عملی در جهت رفع مشکلات کشور به خصوص حل آسیب های اجتماعی یک ضرورت است و بسیار منطقی به نظر می رسد.

سرپرست وزارت علوم برخوردهای امنیتی و انضباطی با رویکرد سیاسی و اجتماعی با دانشجویان را امری نادرست توصیف و تصریح کرد: فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود.

البته در همه جوامع، نهادهای نظارتی فعالیت می کنند ولی این نظارت ها باید عادلانه بوده و بر اساس سلیقه های سیاسی صورت نگیرد.

دکتر هاشمی در ادامه با بیان اینکه شعار ما آموزش کیفیت محور ، پژوهش مسئله محور و دانشگاه گفتگو محور است ، گفت: دانشگاه، کانون تحول و پیشران توسعه و پیشرفت کشور است و اگر کم انگیزگی و افت فعالیت های علمی در میان دانشجویان و دانشگاهیان مشاهده شود ، حتما باید چاره اندیشی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگو و پرسشگری دانشجویان مطالبه ماست/فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود

گفتگو و پرسشگری دانشجویان مطالبه ماست/فضای دانشگاه ها نباید امنیتی شود