مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 15:052017-09-24فرهنگي

فیلمبرداری "ستاره های عشقی" از آبان ماه


کارگردان و نویسنده سریال "ستاره های عاشقی" گفت: این سریال در ایام نوروز 97 از شبکه اصفهان پخش خواهد شد و در 13 قسمت به بررسی مشاغل کاذب به عنوان بزرگترین آسیب اقتصاد مقاومتی، - کارگردان و نویسنده سریال "ستاره های عاشقی" گفت: این سریال در ایام نوروز 97 از شبکه اصفهان پخش خواهد شد و در 13 قسمت به بررسی مشاغل کاذب به عنوان بزرگترین آسیب اقتصاد مقاومتی، خواهد پرداخت.

سید میلاد بنی طبا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به سریال ستاره های عاشقی که قرار است نوروز 1397 از شبکه اصفهان پخش شود، اظهار کرد: این سریال پیرامون زندگی پرویز است که به خاطر مشکلاتی باید تا یک ماه آینده مبلغی پول فراهم کند به همین دلیل با دوستش شهاب به دنبال شغل هایی می رود تا بتواند درآمد زودهنگام کسب کند.

وی افزود: پرویز و شهاب در هر یک از 13 قسمت این سریال یکی از مشاغل کاذب را امتحان می کنند، اما در همه آنها شکست می خورند تا در قسمت آخر با پیرمردی وارد مجادله می شوند که آنها را به سمت مسیر درست هدایت می کند.

در این سریال سعی شده 13 شغل کاذب از جمله مجلس گرم کنی، همراه بیمار، شر خری، دلالی و دارو فروشی مورد بررسی قرار گیرد.

کارگردان و نویسنده ستاره های عاشقی در رابطه با دلیل نوشتن چنین فیلم نامه ای خاطر نشان کرد: در حال حاضر اولویت کشور اقتصاد مقاومتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمبرداری "ستاره های عشقی" از آبان ماه

فیلمبرداری "ستاره های عشقی" از آبان ماه