مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 13:512017-09-24بين الملل

کاهش تمایل مهاجران کاری برای سفر به روسیه


بر اساس نظرسنجی مؤسسه تحلیلی و پیش بینی آکادمی اقتصاد ملی روسیه در نیمه اول سال جاری میلادی تعداد مهاجرانی که مسکو را ترک کردند در مقایسه با تعداد افرادی که وارد این کشور شده اند، - بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، بر اساس نظرسنجی مؤسسه تحلیلی و پیش بینی اجتماعی آکادمی اقتصاد ملی و خدمات دولتی وابسته به ریاست جمهوری فدراسیون روسیه در نیمه اول سال جاری میلادی تعداد مهاجرانی که مسکو را ترک کردند در مقایسه با تعداد افرادی که به این کشور برای دریافت کار وارد شدند، افزایش یافته است.

به عقیده کارشناسان این آکادمی ورود رسمی مهاجران به روسیه طی 6 ماه اول سال 2017 میلادی به پایین ترین سطح 7 سال گذشته رسیده است.

با این حال، سطح مهاجرت کوتاه مدت به ویژه در بین شهروندان کشورهای آسیای مرکزی به روسیه تقریبا در حالت قبلی باقی مانده و به طور چشمگیری تغییر نیافته است.

مهاجران درازمدت نیکیتا مکرتچیان یکی از کارمندان مؤسسه تحلیلی و پیش بینی اجتماعی آکادمی اقتصاد ملی روسیه در این خصوص گفت: جریان مهاجرت اتباع کشورهای آسیای مرکزی اخیرا رو به کاهش یافته است.

وی افزود: برای مثال مهاجرت کاری شهروندان ازبکستان با هدف کار و اشتغال برای مدت طولانی در روسیه قابل توجه بود اما در حال حاضر این روند کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تمایل مهاجران کاری برای سفر به روسیه

کاهش تمایل مهاجران کاری برای سفر به روسیه