مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 13:112017-09-24دانش

طی بخشنامه ای برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر اعلام شد


معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای به روسای واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر را اعلام کرد.

- برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر اعلام شد معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه ای به روسای واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد همگام با استان ها، واحدها و مراکز آموزشی و تمام دانشگاهیان عاشق به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) برنامه های خاص فرهنگی ایام محرم را برگزار کند و در همین راستا با ابلاغ بخشنامه ای به روسای واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه، برنامه های فرهنگی در ماه محرم و صفر را اعلام کرد.

بنابراین گزارش، تشکیل کمیته برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های ماه محرم با سازمان ها در سطح استان و اجرای برنامه های ویژه هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از برنامه هایی است که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین در این ماه مسابقه مقاله نویسی با موضوع اجرای امر به معروف و نهی از منکر چگونه می تواند در یک دانشگاه اصلاحات اساسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی بخشنامه ای برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر اعلام شد

طی بخشنامه ای برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد در ماه محرم و صفر اعلام شد