مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 12:462017-09-24اجتماعي

عزاداری مددجویان آسایشگاه کهریزک در دهه اول محرم


10 روز اول ماه محرم ، سرای فرهنگی آسایشگاه کهریزک شاهد حضور پررنگ مددجویان آسایشگاه در عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی "، همزمان با سراسر ایران، سرای فرهنگی آسایشگاه محل عزاداری سالمندان و معلولینی است که با جان و دل در عزای امام حسین (ع) و یاران باوفایش به سوگ می نشینند.

این مراسم ویژه همه روزه از ساعت 10 الی 12 در سالن سرای فرهنگی آسایشگاه خیریه کهریزک برقرار است و در آن مداحان اهل بیت (ع)، با ذکر مصیبت خاندان آن امام همام، مددجویان و کارکنان مجموعه را همراهی می کنند.

بنابراین مطابق سنت دیرینه و حسنه جاری، سالیان متمادی است که هیأت های متعددی از عزاداران امام حسین (ع) و خاندان مطهرش از نقاط مختلف شهر، در دهه اول ماه محرم الحرام و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، با حضور در آسایشگاه کهریزک و در جمع مددجویان این مرکز در سوگ آن جاودانگان تاریخ بشریت به عزاداری می پردازند و یاد و نام خاندان مطهر رسول گرامی اسلام را زنده نگه می دارند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/a1ek7h نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری مددجویان آسایشگاه کهریزک در دهه اول محرم

عزاداری مددجویان آسایشگاه کهریزک در دهه اول محرم