مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 12:402017-09-24سياسي

20 جمله کلیدی رهبر انقلاب درباره «دفاع مقدس»


پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، 20 جمله کلیدی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون موضوع «دفاع مقدس» را منتشر کرد.

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، 20 جمله کلیدی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای پیرامون موضوع دفاع مقدس را منتشر کرد.

جملات کلیدی رهبر انقلاب به شرح زیر است:*جنگ به وسیله ی مردم اداره شد.

هم ارتش و هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم نیروهای گوناگون، متکی به مردم بودند؛ به ایمان مردم، به عشق مردم، به صفای مردم.

1390/07/20 *جنگ هشت ساله، ما را قوی تر کرد.

اگر جنگ هشت ساله نبود، این سرداران شجاع، این مردان برجسته نشان داده نمیشدند، در بین ملت بروز نمیکردند؛ این حرکت عظیمِ مخلصانه ی مردم مجال بروز و ظهور پیدا نمیکرد.

1389/11/27 *هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه ی زمانی نیست؛ گنجینه ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند.

1388/06/24 *آن عزتی، اعتماد به نفسی، احساس اقتداری که از ناحیه ی معنویت رزمندگان ما و جامعه ی اسلامی ما احساس شد و توانست آن حادثه ی عجیب و شگفت انگیز - یعنی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 جمله کلیدی رهبر انقلاب درباره «دفاع مقدس»

20 جمله کلیدی رهبر انقلاب درباره «دفاع مقدس»