مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 12:202017-09-24بين الملل

آمریکایی ها به ژنرال های ارتش بیشتر از ترامپ در مدیریت بحران کره شمالی اعتماد دارند


یک نظرسنجی جدید نشان داد، دو سوم آمریکایی ها مخالف حمله نظامی پیشگیرانه آمریکا علیه کره شمالی بوده و اکثریت آنها به مقام های ارتش آمریکا بیشتر از دونالد ترامپ برای مدیریت مسئولانه بحران هسته ای کره شمالی اعتماد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه ای بی سی نیوز، در یک نظرسنجی انجام شده از سوی واشنگتن پست – ای بی سی نیوز سه چهارم آمریکایی ها از تحریم های شدیدتر اقتصادی علیه کره شمالی به منظور واداشتن این کشور به چشم پوشی از سلاح های هسته ای حمایت کرده و حدود یک سوم نیز گفتند آمریکا باید به کره شمالی پیشنهاد کمک های نظامی یا مشوق های دیگر بدهد.

این نظرسنجی نشان داد که 37 درصد بزرگسالان آمریکایی به ترامپ، رییس جمهور کشورشان "به میزان فراوان" یا "به میزان خوب" برای مدیریت مسئولانه وضعیت کره شمالی اعتماد دارند در حالی که میزان بیشتری یعنی 42 درصد از آنها "ابداً" به رییس جمهور کشورشان برای مدیریت این بحران اعتماد نداشته اند.

در مقام مقایسه 72 درصد آمریکایی ها به رهبران ارتش کشورشان برای مدیریت این بحران اعتماد کرده اند و از میان 43 درصد به آنها "به میزان فراوان" برای این مدیریت اعتماد داشته اند.

در عین حال در این نظرسنجی درصد ناچیزی معادل هشت درصد آمریکایی ها گفتند که از نظر آنها کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها به ژنرال های ارتش بیشتر از ترامپ در مدیریت بحران کره شمالی اعتماد دارند

آمریکایی ها به ژنرال های ارتش بیشتر از ترامپ در مدیریت بحران کره شمالی اعتماد دارند