مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 12:052017-09-24حوادث

خسارت 1300 میلیارد تومانی حوادث در شیراز


تامل در آمار حوادث سال های اخیر که هزاران میلیارد ریال خسارت مالی و حجم عظیم خسارت انسانی و جانی برجای گذاشته و روح و جان انسان ها را آزرده کرده است، - نشان می دهد با راهکارهایی بسیار ساده می توان از بزرگترین حادثه ها جلوگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حوادث مختلف در استان فارس خصوصا کلانشهر شیراز سالانه صدها میلیارد تومان خسارت مالی وارد می کند، این خسارت ها جدای از آسیب هایی غیر قابل جبرانی که در بعد جانی به فرد تحمیل شده و گاه زندگی را با مشکلات بسیاری مواجه می کند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز مدعی است که خسارت های ناشی از حوادث سال 95 در شهرستان شیراز بالغ بر 430 میلیارد تومان بوده است!!.

محمد فرخ زاده یکشنبه 2 مهر در یک کنفرانس خبری و با بیان اینکه خسارت های مالی ناشی از حوادث در یک سال گذشته برابر با هزینه ساخت بیش از 80 درمانگاه یا فرهنگ سرا، گفت: حوادثی که سالانه اتفاق می افتد باعث مجروح شدن صدها هزار نفر و از دست رفتن داشته های مادی می شود.

فرخ زاده به نا ایمنی های متعدد موجود در شهر از جمله تبدیل منازل به کارگاه های تولیدی مختلف، گودبرداری های نا ایمن، ساخت و سازهای غیراستاندارد، حوادث رانندگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1300 میلیارد تومانی حوادث در شیراز

خسارت 1300 میلیارد تومانی حوادث در شیراز