مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 11:102017-09-24اجتماعي

گوگرد بنزین مصرفی در حد استاندارد است/ دستگاههای اجرایی به قانون هوای پاک عمل کنند


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به بررسی کیفیت سوخت مصرفی در پایتخت در کارگروه کاهش آلودگی هوا گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه موضوع بنزن، - گوگرد و ترکیبات آروماتیک بنزین بود که با تایید نمایندگان شرکت توزیع استان تهران، اداره کل استاندارد و شهرداری تهران وجود هرگونه گوگرد و بنزن بالای حد استاندارد در سوخت مصرفی تهران مردود شمرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران عصر روز گذشته با حضور معاون عمرانی استانداری و به دبیری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و همزمان با شروع نیمه دوم سال در محل استانداری تهران برگزار گردید.

کیومرث کلانتری - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران- درباره این جلسه گفت: با توجه به ابلاغ قانون هوای پاک و از طرفی پیش بینی تمهیدات لازم همزمان با آغاز نیمسال دوم سال و در آستانه ورود به فصل سرما، کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه بنا به اظهارنظر نمایندگان نهادهای مسئول، بنزین توزیعی بطور روزانه توسط آزمایشگاه مسئول و معتمد مورد بررسی قرار می گیرد سپس وارد چرخه مصرف می شود.

وی در خصوص موضوعات طرح شده در این نشست، با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین و اجرای قانون هوای پاک اظهارکرد: این قانون یک قانون مترقی است و کشورهای پیشرفته هم قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگرد بنزین مصرفی در حد استاندارد است/ دستگاههای اجرایی به قانون هوای پاک عمل کنند

گوگرد بنزین مصرفی در حد استاندارد است/ دستگاههای اجرایی به قانون هوای پاک عمل کنند