مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:352017-09-24بين الملل

«تهدید به جنگ در مقر صلح و روز جهانی صلح»


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری یادداشتی را با موضوع «تهدید به جنگ در مقر صلح و روز جهانی صلح» به رشته تحریر درآورده است.

- معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری یادداشتی را با موضوع تهدید به جنگ در مقر صلح و روز جهانی صلح به رشته تحریر درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت محمود عباسی به شرح زیر است: در سال 2002 چند ماه قبل از حمله تجاوزکارانه آمریکا به عراق کنگره ای بزرگ با حضور هیات ها و نمایندگان کشورهای صاحب تمدن، در پاریس آغاز به کار کرد که نام آن امپراطوری صلح بود.

در این کنگره عظیم که در شهر (پارک) علم پاریس برگزار شد، ریاست هیات بلند پایه تمدن درخشان ایران زمین را شخصیتی فرزانه، فقیهی پارسا، فیلسوفی توانا و حقوقدانی برجسته بر عهده داشت که در این کنگره با سخنان نغز و حکیمانه خویش حماسه آفرید.

در جلسه افتتاحیه کنگره که با سخنرانی ارزشمند و فراموش نشدنی آیت الله دکتر سیدمصطفی محقق داما آغاز شد، وی به مفهوم شناسی واژه صلح در ادبیات دینی پرداخت و با تاکید بر این نکته که در ادبیات قرآنی، صلح به معنای سلام آمده است و ما هر روز به همه همنوعان خود سلام می کنیم و این به معنای صلح و تفاهم و دوستی و آرامش در جامعه است و در گستره مفهومی آن در سطح بین الملل اسلام دین صلح و آشتی است و همگان را به صلح و صلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تهدید به جنگ در مقر صلح و روز جهانی صلح»

«تهدید به جنگ در مقر صلح و روز جهانی صلح»