مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:152017-09-24سياسي

واکنش تند آروین به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران، ری و تجریش به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان واکنش نشان داد و به شهردار تهران در این خصوص تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره آروین صبح امروز در هشتمین جلسه شورای شهر پنجم در نطق پیش از دستور خود با اشاره به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان با بیان اینکه چندین دستگاه مملکت جمع شده اند و میلیاردها تومان بودجه مملکت را هزینه می کنند تا بی پناهترین انسان های این شهر را از جلوی چشم ها دور کنند، گفت: کودکانی که ناخواسته و بالاجبار به دنیای سرد و خشن بزرگسالی پرتاب شده اند بدون اینکه امکان تجربه لذت بخش لحظه های سرخوشانه کودکی را داشته باشند، کودکانی که به خاطر فقر و دیگر شرایط آسیب دیده خانواده، مجبور به کار در خیابان شده اند، چندین دستگاه مملکت جمع شده اند تا این جاماندگان از کودکی و مهر را از جلوی دیدگان دور کنند مبادا که لابد اسباب دل مشغولی شوند.

وی افزود: به گفته مسئولین بهزیستی، 90 درصد کودکانی که با زور و اجبار از سطح شهر جمع آوری می شوند دارای سرپرست و خانواده اند که برای بازپس گیری فرزندان شان به مراکز نگهداری موقت این کودکان مراجعه می کنند.

فرآیند کار این گونه است که خانواده ها پس از پرس وجو و یافتن فرزندشان در یکی از مراکز نگهداری، باید بروند در دادگاه تعهد بدهند که دیگر بچه شان کار نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند آروین به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان

واکنش تند آروین به طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان