مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 10:002017-09-24سياسي

ورود کمیسیون حقوقی شورای شهر به بداخلاقی شهردار منطقه 18 با عضو شورا


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواهان تغییر هر چه سریع تر شهردار منطقه 18 به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در هشتمین جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه به طور هفتگی از شهرداری های مناطق بازدید دارم و با مردم ملاقات مردمی خواهم داشت، گفت: در هفته اخیر با مردم منطقه 18 دیدار کردم، اما متاسفانه شاهد برخوردهای نامناسب بودم.

به گونه ای که در گفت وگو با مردم متوجه شدم که حدود شش ماه است که شهرداری منطقه 18 تعطیل شده و کارهای مردم بر زمین مانده است.

وی افزود: در تذکری خطاب به شهردار تهران می خواهم هر چه سریع تر شهرداری برای منطقه 18 انتخاب کند تا موجبات تسریع امور مردمی ایجاد شود، چرا که متاسفانه در حال حاضر فردی بازنشسته و قراردادی در این منطقه مدیریت را بر عهده دارد که باید هر چه زودتر تغییر کند چرا که به کارهای مردم رسیدگی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن هاشمی رییس شورای شهر نیز گفت: برخورد شهرداری منطقه 18 با فراهانی که نماینده شورای شهر بوده، مناسب نبوده و از کمیسیون حقوقی و نظارت می خواهم که با دقت بیشتری این موضوع را بررسی کند و گزارش ویژه ای در این خصوص ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون حقوقی شورای شهر به بداخلاقی شهردار منطقه 18 با عضو شورا

ورود کمیسیون حقوقی شورای شهر به بداخلاقی شهردار منطقه 18 با عضو شورا