مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 09:562017-09-24سياسي

پیام معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستانه بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با صدور پیامی سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، - اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستانه بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با صدور پیامی سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های سراسر کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بِسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ خداوند کسانی از شما را که ایمان آورده اند بالا می برد و بر کسانی که بهره ای از علم دارند، درجات بزرگی می بخشد.

(سوره مجادله - آیه 11) پاییز که از راه می رسد انگار تقویم رنگ و بوی دیگری دارد.

در طلیعه مهرماه، صحیفه های نورانی و آسمانی معرفت بر روی میلیون ها دانش پژوه چتر می گستراند و آینده سازان میهن رهسپار مراکز علم و آگاهی می شوند.

علم آموزی و گسترش قلمرو دانش مهمترین رسالت دانشگاه است و دانشجویان به عنوان کنشگران عرصه علمی کشور در نوک پیکان توسعه علمی کشور قرار دارند و باید همت خود را معطوف تحقق این هدف کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

پیام معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید