مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 09:502017-09-24اقتصادي

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا


رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو ضمن ارائه توضیحاتی درباره تفاوت در برندهای مختلف واکسن آنفلوانزا، گفت: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا اواسط شهریور و اوایل مهرماه اعلام کرد.

دکتر علی واشقانی فراهانی در گفت وگو با ایسنا، درباره میزان واکسن های آنفلوانزا موجود در بازار گفت: خوشبختانه در حال حاضر به اندازه کافی و معادل نیاز سالیانه کشور واکسن آنفلوانزا تامین کرده ایم و با منابع جدیدی که ثبت کردیم، بر اساس برآوردهای مصرف سالیانه واکسن به اندازه کافی وارد کشور شده است و اکنون مشکلی از بابت واکسن نداریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا برندهای مختلف واکسن که در بازار موجود هستند، از نظر کیفی تفاوتی باهم دارند، گفت: برندهای مختلف واکسن ها هیچ تفاوت و مزیتی نسبت به یکدیگر ندارند و ما در بازار ایران انوع مختلف واکسن آنفلوانزا اعم از هلندی، فرانسوی، روسی و.

و.

را داریم که همه آنها استانداردهای سازمان غذا و داروی ایران را گذرانده اند و در آزمایشگاه های ما پرونده های کیفی شان بررسی شده است.

بر این اساس اعلام می کنیم که برندهای مختلف واکسن آنفلوانزا هیچ مزیت خاصی نسبت به یکدیگر ندارند.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه ما هموراه وکسن ها را از نظر اثربخشی و عوارض جانبی بررسی می کنیم، گفت: بر اساس بررسی های ما واکسن های مختلفی که در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا

بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا